استاندار کرمانشاه در پیامی ارتشیان جمهوری اسلامی ایران را متخصصان دلاوری و شجاعت خواند و فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز اقتدار و سربلندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، با یاد آوری دلاور مردی ها و رشادت ارتشیان این مرزبوم در همه تاریخ چهل ساله انقلاب آنان را متخصصان شجاعت و دلاوری دانست و گفت این مرز و بوم همواره مدام مدیون این دلاور مردان است.
 
بازوند در ادامه با انتشار پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت:

در متن این پیام آمده است:
۲۹ فروردین روز بزرگداشت ظفرمندان همیشه پیروز و تقدیر از حماسه آفرینی فرزندان غیور و دلاوران متعهد، متخصص و انقلابی ارتش است که شجاعانه و دلیرانه در همه عرصه‌ها با مجاهدت، جانفشانی و ایثار در دفاع از کشور و خدمت به مردم جلوه‌های زیبایی را از عظمت، توانمندی و وفاداری به نمایش گذاشته اند.

ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با بهره گیری از توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملی، دینی و انقلابی و در راه استقلال، عزت و اقتدار کشور در دوران دفاع مقدس با تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده کارنامه‌ی درخشانی و ستودنی دارد و بی شک مجاهدت‌های ارتش ممتاز به فرمایش مقام معظم رهبری سبب افتخار مردم و کشور است.

دلاورمردان ارتش سرافراز با نقش آفرینی موثر و خدمت رسانی عاشقانه، خالصانه و با دانش و با تجربه در بحران‌های زلزله، سیل سبب آرامش و اطمینان مردم شدند و امروز نیز در مقابله و مبارزه با شیوع کرونا با بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای حفظ سلامت عموم و خدمت به مردم پای کار آمده است که شایسته تقدیر است.

به فرمایش مقام معظم رهبری ارتش منظم، محکم، منضبط و ممتاز، امروز یک سرمایه و اندوخته برای ملت است و در چشم مردم عزیز است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم به پاس مجاهدت‌های همیشگی و رشادت‌های غیور مردان و دلاوران سرفراز، از ارتش سربلند، آیینه دار صلح، معنا و مفهوم اقتدار، بیقرار در حوادث و مایه امید مردم در روزی که تداعی گر آزادمردی فرزندان امت غیور ایران اسلامی است، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و روز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به ارتشیان شجاع، مومن و متعهد تبریک عرض نمایم. توفیق روز افزون شما عزیزان را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در پرتو عنایت خاص امام عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

بازوند
استاندار کرمانشاه
۲۹ فروردین ۱۳۹۹

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.