سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری معتادان متجاهر یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس در سال جاری است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که امسال توسط پلیس دنبال شده و سرعت بیشتری خواهد گرفت جمع‌آوری معتادان متجاهر است چرا که نقش مهمی در کاهش بسیاری جرایم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه بسیاری از معتادان بسترساز وقوع جرم در جامعه هستند گفت:بیشتر جرایم خرده فروشان حول محور سرقت است که این موضوع خود یکی از عوامل ناامن کننده فضای جامعه است.

او افزود: سال گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این افراد را دستگیر کردند و  جمع آوری معتادان متجاهر یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس در سال جاری است که اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید با ایجاد فضا‌هایی برای نگهداری این افراد پلیس را در این راه کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به برخی تلاش‌های صورت گرفته پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر استان طی سال گذشته اشاره و اظهار داشت: مجموعه این تلاش‌ها باعث کشف بیش از ۲ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم انواع مواد شد که در مقایسه با سال از آن حدود ۱۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

او اظهار کرد: همچنین در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، تولید و توزیع کنندگان و دیگر عوامل مرتبط با موادمخدر را دستگیر کردند.

سردار جاویدان یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۳۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه منهدم و حدود ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ نیازمند همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با پلیس است، گفت: تنها یک دستگاه و یا نهاد نمی‌تواند در انجام مطلوب این کار مهم و حساس موفق باشد.

او گفت: قاچاچیان و باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر مدام در حال تغییر شیوه‌های خود برای رسیدن به اهدافشان هستند و ما برای مقابله با آن‌ها باید بتوانیم خود را به روز و تجهیز کنیم تا ضربه‌های لازم به آن‌ها وارد شود.

سردار جاویدان در پایان بر مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: پلیس در سال جاری مستحکم‌تر از گذشته با این افراد برخورد و آن‌ها را تحویل محاکم قضایی خواهد داد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.