سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان طبس

رئیس ستاد کمک‌های مومنانه از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان طبس جهت خرید دام سبک و کمک به نیازمندان این شهرستان خبر داد

رئیس ستاد کمک‌های مومنانه حجت الاسلام و المسلمین  محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: به دنبال فرمایش مقام معظم هبری در روزنیمه شعبان تحت عنوان رزمایش مومنامه و مواسات مومنانه تحرک خوب و احساس همدلی بین اقشار مختلف در این شرایط حساس شکل گرفت.

او افزود: علاوه بر مردم، پایگاه‌های بسیج، مساجد و هیات مذهبی، سازمان‌ها و نها‌های انقلابی به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری احساس تکلیف و به میدان آمدند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم شهرستان طبس نیز در این شرایط حساس خوش درخشیدند، اظهار کرد: مردم این شهرستان در اکثر مناطق از جمله پایگاه‌های بسیج، هیات، مساجد و حتی در برخی موارد خانه‌ها راتبدیل به کارگاهی برای تولید ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و تهیه سبد‌های غذایی برای مستمندان و افراد آسیب دیده دربحث کرونا کرند.

رئیس ستاد کمک‌های مومنانه ادامه داد: امروز کمیته امداد تعدادی گوسفند را قربانی کردند و برحسب نفرات خانوار‌ها تقسیم بندی خواهند کرد و در کنار این یک سبد کامل غذایی را نیز به دست افراد نیازمند خواهند رساند.

او ضمن اینکه از مسیولین خواست تا زیرساخت‌های ایجادچنین برنامه‌های را شکل دهند از مردم نیز دعوت کرد تا در صحنه حضور پیدا کنند و چنانچه افراد نیازمند را می شناسند آن‌ها را به نها‌های حمایتی و بسیج معرفی کنند تا بانک اطلاعاتی این اقشار شکل بگیرد و به آن‌ها نیز رسیدگی شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه موضوع کرونا یک تهدید بود، اما از دل آن تهدید فرصت‌هایی ایجاد می‌شود، ادامه داد: مردم امروز به صحنه آمدند و این حس همدلی فرصت خوب و از مقوله‌های اسلامی انقلابی است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.