سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید مجوز سه سازمان مردم نهاد در قزوین

دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین گفت: مجوز فعالیت سه سازمان مردم نهاد پس از بررسی‌های کارشناسی برای اخذ مجوز، مورد تایید اولیه قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان در نخستین نشست این شورا، گفت: پس از بحث و بررسی، مجوز تاسیس سمن انجمن دوقلو‌ها و چند قلو‌های استان و انجمن سالمند و کودک مور تایید اولیه قرار گرفت و مقرر شد پس از استعلام‌های قانونی و مراحل اداری فعالیت خود را آغاز کنند.

او اضافه کرد: موسسه خیریه امام صادق (ع) هم پیش از این تقاضای تمدید فعالیت کرده بود که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

به گفته بیدخام، سپردن امور جامعه به دست مردم در حوزه‌های مختلف از جمله خیریه، محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، یکی از سیاست‌های کلی دبیرخانه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا، احساس مسئولیت و اقدام موثر و خودجوش سازمان‌های مردم نهاد با بهره‌گیری از بضاعت مالی و معنوی آن‌ها باعث شد تا با کمک خیران خدمات شایانی در سطح جامعه ارایه شود.

بیدخام یادآور شد: پویش‌های در خانه بمانیم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، تولید ماسک و گان و سیزده بدر را در خانه به در کنیم از جمله اقدامات شایانی بود که از سوی سازمان‌های مردم نهاد اجرایی شد و اثرگذاری مطلوبی نیز در جامعه از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.