سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل هواشناسی اردبیل:

حاکمیت جوی نسبتا ناپایدار تا اواسط هفته آینده در اردبیل/دمای هوا کاهش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی نسبتا ناپایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتاً ناپایدار بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل تا اواسط هفته آتی می‌باشد.

او بیان کرد: بر این اساس از عصر امروز (پنجشنبه ۲۸ فروردین) و طی روز جمعه (۲۹ فروردین) با نفوذ زبانه پرفشار خزری و نیز گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو بر مقدار ابرناکی افزوده شده و با وزش باد خزری اندکی از دمای هوا کاسته خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی مدت مذکور در برخی از نواحی بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل، بارش خفیف باران (گاهی بصورت رگبار باران) توام با مه انتظار می‌رود.

محمدی افزود: از روز شنبه (۳۰ فروردین) تا روز دوشنبه (۱ اردیبهشت) با توجه به گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو و همراهی آن با شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد رشد ابر‌های همرفتی و در برخی نواحی بویژه شهرستان گرمی و مناطق مرکزی و جنوبی استان رگبار باران و یا رعد و برق (در نواحی کوهستانی با احتمال اصابت صاعقه) پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.