سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام واحد‌های صنفی اصفهان تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند تا در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با اشاره به تعامل و همکاری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اداره کل بهداشت اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شد، اداره کل بهداشت استان اصفهان با بازدید از تمام صنوف و آموزش حضوری، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نحوه اجرای آن به اصناف مبادرت ورزد.

او افزود: اداره کل بهداشت در تعامل با مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بررسی ثبت نام صنوف را در سامانه salamat.gov.ir رصد خواهند کرد؛ پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.


مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با تاکید بر تعامل بین دستگاهی در عبور از بحران شیوع بیماری کرونا گفت: بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شود و ضروری است که این واحد‌های صنفی تا قبل از این تاریخ نسبت به ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت اقدام کنند.

او بیان داشت: واحد‌های صنفی تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند تا در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند؛ چنانچه صاحب صنف در ثبت نام دچار مشکل شد با مراجعه به اتحادیه مربوطه و یا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان برای رفع آن اقدام کند.


محمدی فشارکی با تاکید بر نصب کد بهداشتی در تمام واحد‌های صنفی پروانه دار و بدون پروانه تصریح کرد: همشهریان گرامی در موقع مراجعه به واحد صنفی به کد بهداشتی درج شده در آن واحد دقت کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.