سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنوف متخلف فاصله گذاری هوشمند تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: گفت صنوفی که دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را رعایت نکنند تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف گفت: صنوفی که در این روز‌ها دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حوزه فاصله گذاری هوشمند را رعایت نکنند پلمب می‌شوند و تا پایان کرونا پلمپ خواهند بود.

اکرمی افزود: مقرر شد برای بخشش کرایه‌های مغازه دارانی که مالک آن‌ها شهرداری یا اداره کل اوقاف و امور خیریه است تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

او اضافه کرد: قرار شد ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل این موضوع را به استان‌ها ابلاغ کند تا شاهد وارد شدن کمترین آسیب به این حوزه باشیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین با اشاره به مهم‌ترین مصوبات جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان گفت: تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند، برخورد با صنوف متخلف در این زمینه و بازگشایی کمپ معتادین متجاهر از مصوبات این جلسه بود.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمپ ماده ۱۶ که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده بود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری شهرداری نیروی انتظامی و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازگشایی شود تا جهت ساماندهی معتادین متجاهر و جمع‌آوری آن‌ها در سطح جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.