سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۲۸۶ نفر از مددجویان گلوگاهی

کمیته امداد شهرستان گلوگاه به ۲۸۶ مددجوی تحت پوشش این نهاد پارسال خدمات مشاوره‌ای ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه با بیان به عملکرد واحد خدمات مشاوره‌ای این نهاد در پارسال، گفت: تعداد ۲۸۶ نفر جهت دریافت خدمات مختلف مشاوره‌ای از جمله مشاوره شغلی، تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزندان، مسائل خانوادگی وزناشویی پارسال به این نهاد مراجعه و از خدمات مورد نظر استفاده کردند.

او با اشاره به این موضوع که پس از مراجعه مددجو جهت دریافت خدمات مشاوره در اسرع وقت کارشناس مددکاری و مشاوره ضمن آشنایی با خانواده و شنیدن مسائل و مشکلات از طریق (مشاهده، مصاحبه، تکمیل پرسشنامه، بررسی وضعیت زندگی) اطلاعات دقیقی از مشکلات و دلایل بروز آن کسب کرده و پس از تشخیص با در نظر گرفتن استعداد‌ها، انگیزه، علائق راه حل‌های مناسبی جهت رفع مشکل ارائه می گردد.

یعغوبی گفت: جهت پیشگیری از برخی آسیب‌ها ۶ دوره آموزشی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، بهداشت فردی، بهداشت روانی و برای ۱۰۱ نفر برگزار گردید.

او افزود: از بین مراجعین تعداد ۱۶ نفر بدلیل مشکلات حاد به مراکز و کلینیک‌های تخصصی مشاوره ارجاع و بصورت رایگان از خدمات کلینک‌های طرف قرداد استفاده کردند.

یعغوبی گفت:همچنین در سال ۱۳۹۸ با ارائه خدمات مشاوره‌ای این نهاد تعداد ۸ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست اقدام به ازدواج مجدد کردند.

کمیته امداد گلوگاه ۱۶۵۴ خانوار تحت حمایت دارد که از خدمات این نهاد بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.