سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید همه ماسک‌های N۹۵ و شیلد‌های محافظ استان توسط واحد‌های فناور

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از تولید همه ماسک‌های N۹۵ و شیلد‌های محافظ استان توسط واحد‌های فناور استان خبر داد و گفت : باور و ایمان به جوانان توانست آن‌ها را به این مرحله از خودکفایی برساند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه خان‌احمدی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان مانند همیشه که در همه بحران‌ها در خط مقدم تولید و توسعه دانش فنی و تولید محصول قرار دارند، این بار هم با شیوع ویروس کرونا در این راستا فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند.

او از تولید همه ماسک‌های N۹۵ (۴۵ هزار عدد) و شیلد‌های محافظ استان (۱۸۰ هزار عدد) توسط واحد‌های فناور استان خبر داد و گفت : بیش از ۹۰ درصد شیلد محافظ (بیش از ۱۸۰ هزار عدد)، بیش از ۷۵ درصد گان و لباس محافظ و بیش از ۵۴۶ هزار لیتر محلول‌ها و ژل‌های ضدعفونی کننده بخشی از تولیدات فناوران کرمانشاهی در این ایام است.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: پارک علم و فناوری استان در بخش‌های خدمات، مشاوره و ساخت انیمیشن و توسعه سامانه‌هایی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

خان‌محمدی افزود: پارک علم و فناوری کرمانشاه اولین پارک علم و فناوری در سطح غرب کشور است که توانسته خدمات بسیار موثری در بخش‌های مختلفی به این فناوران و صاحبان ایده ارائه کند.

او ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در استان خیلی از شرکت‌ها ما با اشتراک‌گذاری دانش فنی و تجهیزات نیروی انسانی توانستند با راه‌اندازی و ارتقای ظرفیت تولید و توسعه محصول در راستای مقابله با کرونا اقداماتی را انجام دهند.

این مسؤول افزود: ۱۷ شرکت در این زمینه فعال شدند و برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیکی منابع در بخش‌های مختلف شکل گرفت.

او گفت: پارک علم و فناوری سعی کرده در این ایام با اختصاص اعتبار ویژه‌ای و تزریق منابع مالی به این شرکت‌ها و همچنین با سرعت بخشیدن به روند طی کردن فرایند‌هایی که برای اخذ مجوز از دستگاه‌های مختلفی در راستای تولید محصول و یا تغییر محصول لازم بود، اقدامات موثری را انجام دهد.

خان‌احمدی افزود: باور و ایمان به جوانان توانست آن‌ها را به این مرحله از خودکفایی برساند به طوریکه بسیاری از محصولاتی مورد نیاز استان در بحث کرونا، تولیدات فناوران شرکت دانش‌بنیان خود استان کرمانشاه است.

او گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه از ابتدای تاسیس تاکنون از بیش از ۷۰۰ شرکت فناوری حمایت کرده که در حال حاضر ۳۰۰ واحد فناوری و دانش‌بنیان را زیرپوشش دارد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: یک خط مشاوره آن‌لاین برای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور در ایام نوروز راه‌اندازی شده بود که مباحث چالش‌های حقوقی و قرارداد‌های متاثر از رخداد‌های بحران کرونا را جوابگو بود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.