سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه دستگاه‌ها موظف به اجرای میز خدمت شدند

همه دستگاه‌های دولتی مازندران موظف به اجرای میز خدمت شدند تا میزان حضور ارباب رجوع کمتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف به اجرای میز خدمت شدند تا میزان حضور ارباب رجوع، بوروکراسی‌های زائد و پیگیری‌های مردم کمتر شود و مردم را کمتر درگیر نماید، گفت: در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، میز خدمت بسیار می‌تواند به ما کمک کند. ‎

او با بیان این که ابلاغ کردیم جلسات استانداری و استانی حتی الامکان بصورت  ویدئوکنفرانس برگزار شود، افزود: جلسات استان در بخش‌های مختلف را در چند روز اخیر با رعایت فاصله معقول و منطقی و موازین بهداشتی آغاز کردیم تا کار مردم به تعویق نیفتد و باید به این روند سرعت بدهیم.

حسین زادگان گفت: از جمله مباحثی که پیش از شیوع کرونا در نظام اداری شروع شده بود، موضوع دورکاری کارکنان بود که در روند اجرا مشکلاتی داشت و پیشبرد امور در عمل در این ساز و کار دقیق پیش بینی نشده بود و گاهی امور مردم معطل می‌ماند.

او با بیان این که برای اجرای درست دورکاری برخی آمادگی‌ها و زیرساخت لازم و کارگروهی که این ساز و کار‌ها را احصا کند وجود نداشت، افزود: امروز مقرر شد این گارگروه در اسرع وقت تشکیل شود، فعالیت‌ها و اموری که قابلیت دورکاری را داشته باشد بنحوی که امور مردم به تعویق نیفتد، دقیقا احصا شود.

استاندار مازندران ادامه داد: همچنین مقرر شد؛ در مورد نوبت بندی و نوبت دهی کارکنان نیز بررسی ویژه صورت گیرد تا مشخص شود دستورات چند درصد اجرا می‌شود.

حسین زادگان گفت: مسئولیت ویژه‌ای برای این پروژه مشخص شده تا در بازه زمانی محدود؛ فعالیت‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی دارای قابلیت ارایه در میز خدمت و از طریق خدمات الکترونیک به مردم است، شناسایی شود و هم اگر در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی وجود دارد، دستگاه‌ها خدمات بیشتری را بتوانند از طریق میز خدمت بصورت الکترونیک ارایه کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.