با پیگیری‌های استاندار مارندران فروش سهام کارخانه چوب و کاغذ مازندران لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران موجب شد تا آگهی فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ لغو شود.

او افزود: چندی قبل از طرف هیات مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه‌ی آینده‌ی پویا آگهی مبنی بر فروش ۵۶/۰۶ درصد شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صادر شده بود که با پیگیری‌های استاندار و این معاونت سرانجام لغو فروش این سهام از طرف مدیرعامل شرکت طرح و توسعه آینده‌ی پویا اعلام شد.

خیریان پور گفت: در سی ام تیر سال ۹۸ با پیگیری‌های استاندار جلسه‌ای به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که طی آن هفت مصوبه برای شرکت چوب و کاغذ مازندران تصویب شد که نتیجه آن افزایش تولید و تثبیت اشتغال در بزرگترین کارخانه کاغذسازی کشور بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بااشاره به برگزاری مذاکرات استاندار و مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه‌ی آینده‌ی پویا افزود: درآینده‌ای نزدیک جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل و پاره‌ای از مشکلات مطرح شده و اقدامات اصلاحی رسیدگی و تصمیمات مقتضی اخذ خواهد شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار