سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین نشست مجازی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود

مدیر بنیاد ایران شناسی فزوین گفت: دومین نشست مجازی بنیاد ایران شناسی شنبه سی ام فروردین ماه در صفحه این بنیاد در قزوین برگزار می‌شود.

رُسانا حشمتی پور مدیر بنیاد ایران شناسی قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: نشست مجازی بنیاد ایران شناسی شنبه سی ام فروردین ماه ساعت ۱۸ به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام این بنیاد به آدرس Iranology_qazvin برگزار می‌شود.

حشمتی پور، موضوع این نشست را تاثیر زبان و ادبیات فارسی بر فرهنگ و هنر شبه قاره هند بیان کرد و افزود: در این نشست مجازی پروفسور اخلاق احمد انصاری (آهن) از هندوستان و به سوالات پاسخ می‌دهد.

او اضافه کرد: پروفسور اخلاق احمد انصاری، شاعر، محقق، نویسنده و استاد تمام دانشگاه jnu دهلی هند است و کتاب‌های بسیاری با موضوع ایران و شعرای ایران به زبان فارسی دارد.

مدیر بنیاد ایران شناسی فزوین گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا نشست‌های بنیاد ایران شناسی به صورت هفتگی برگزار می‌شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا این نشست‌ها به صورت مجازی اجرا می‌شود.

حشمتی پور افزود: اولین نشست مجازی این بنیاد با موضوع نوروز از طریق پیام رسان ایمو برگزار شد.

او اضافه کرد: دومین نشست بنیاد که از طریق اینستاگرام برگزار می‌شود باعث حضور و گردهمایی بیشتر اساتید خارجی و داخلی می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.