سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛

احداث و تجهیز چهارسایت بدون نفر در سواحل شرقی و غربی استان

آذرپیکان از احداث و تجهیز چهارسایت بدون نفر در سواحل شرقی و غربی استان خبر داد.

آذر پیگان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با آغاز مراحل اجرایی پروژه پوشش رادیویی سواحل استان در اسفند سال ۹۸، این پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در دست اجراست که پس از راه اندازی و بهره برداری در سال ۱۴۰۰ ، ارتباط رادیویی کلیه شناورها با مرکز جستجو و نجات بندر در منطقه A1 دریایی استان در باند VHF برقرار خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی این اداره کل با بیان اینکه مراحل اجرایی پروژه پوشش رادیویی سواحل استان، در اسفند ماه سال گذشته (۹۸) آغاز شد گفت: این پروژه، با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه ای سازمان بنادر و دریانوردی و با هدف ارتقاء ایمنی و امنیت آبهای استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

عباس آذرپیکان گفت: این پروژه پس از احداث و تجهیز چهار سایت بدون نفر در شرق و غرب سواحل استان و همچنین خرید و نصب تجهیزات جدید برای ایستگاه مرکزی (MRCC) بندر شهید بهشتی، در بهار سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

آذرپیکان افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این ایستگاه ها، منطقه A1 دریایی سیستان و بلوچستان در طول ۳۴۰ کیلومتر، به طور کامل تحت پوشش رادیویی در باند VHF قرار خواهد گرفت و امکان برقراری ارتباط بین کلیه شناورهای کوچک و بزرگ با مرکز جستجو و نجات بندر امکان پذیر خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این طرح و سایر طرح های در دست اجرا ساحل نشینان، صیادان، لنج داران و دریانوردان از منافع این پروژه در جهت مدیریت و کاهش سوانح دریایی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.