سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ترکیبی مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: محموله حشیش تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان فردیس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: درپی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو نفر ساکن شهرستان فردیس و دارای سابقه کیفری متعدد، در امر خرید و فروش مواد مخدر در سطح وسیع فعالیت دارند.

او افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی، محرز شد که نامبردگان مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شرق کشور تهیه و با همدستی دو نفر دیگر درصدد انتقال مواد از استان‌های همجوار به استان البرز هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس به محور ماهدشت اعزام و نامبردگان را با ۴ دستگاه خودرو در حال حرکت در محور ماهدشت -فردیس مشاهده کردند.

او افزود: خودرو‌ها بلافاصله تحت تعقیب نامحسوس ماموران قرار گرفت، تا این که در یک موقعیت مناسب موفق به توقف یک دستگاه خودرو وانت متعلق به قاچاقچیان شده و در بازرسی از خودرو، مقدار ۹۸ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

سردار محمدیان گفت: یک دستگاه خودرو سمند نیز که در یکی از میدان‌های اصلی شهر کرج در حال تردد بود با سرعت عمل ماموران متوقف و مقدار ۹۸ کیلو و ۷۵۵ گرم تریاک که در صندلی عقب خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس منتقل شدند.

او افزود: در ادامه این عملیات، منزل یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل وی شده و در بازرسی از آن جا مقدار ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان وجه نقد حاصل ازفروش مواد مخدر، یک دستگاه کارت خوان، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک عدد وافور کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهم به همراه راننده خودرو پراید که اسکورت محموله قاچاق را بر عهده داشت دستگیر و در مجموع مقدار ۱۹۷ کیلو و ۳۵ گرم تریاک و ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۹ میلیون ۸۵۰ هزار تومان وجه نقد از قاچاقچیان کشف، ۴ متهم دستگیر و تعداد ۴ دستگاه خودرو توقیف و برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس منتقل شدند.

انتهای پیام/د. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.