جاعل برند الکل، در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده احتکار شده و یک هزارلیتر مایع ضدعفونی کننده تقلبی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: درپی اقدامات گسترده ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد فردی مقدار قابل توجهی مایع ضدعفونی کننده در منطقه چهارباغ این شهرستان احتکار کرده است.

او افزود: ماموران پس از اطمینان صحت اطلاعات باهماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و منزل متهم را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن مقدار ۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: متهم مایع‌های ضدعفونی را در بطری‌های مخصوص با برنده‌های جعلی ریخته و به قصد فروش به قیمت گزاف آن‌ها را احتکار کرده بود.

سرهنگ فضلی علیشاه افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد متهم حدود یک هزار لیتر محلول آغشته به الکل نیز در بطری‌های مخصوص ریخته و قصد فروش به عنوان مایع ضدعفونی را دارد که انبار دپو آن‌ها نیز شناسایی و پلمب شد.

او با بیان این که اقدامات پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی ادامه دارد، خطاب به مردم گفت: اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اعلام کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.