سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فعالیت‌های قرارگاه مواسات پس از شکست کرونا ادامه می‌یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فعالیت‌های قرارگاه مواسات در حمایت از محرومان و جدی گرفتن انفاق پس از شکست کرونا ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار استاندار و فرمانده سپاه استان گفت: امیدوارم با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات و هم‌افزایی دست یکدیگر را بگیریم تا از این مشکلات عبور کنیم و به یاری خدا کرونا بساطش جمع خواهد شد، اما این سفره مواسات و انفاق ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: از این پس در مسجدالنبی (ص) ساز و کاری را تعریف می‌کنیم تا هر هفته نمازگزاران و مردمی که می‌خواهند به محرومان کمک کنند، بتوانند در این مکان معنوی و دینی کمک‌های خود را به دست محرومان و نیازمندان برسانند.

او اضافه کرد: خدای متعال تأکید کرده است کسانی که دستشان به جایی نمی‌رسد و درآمدی ندارند را حمایت و پشتیبانی کنید و حتی نیازمندان عفیفی که اظهار نیاز نمی‌کنند را نیز دریابید و به فکر حل مشکلات آن‌ها باشید.

او خاطرنشان کرد: فعالیت در این قرارگاه و حمایت از مستضعفان، تشریفاتی نخواهد بود و قرار بر این است که مهاجرین و انصار الگوی رفتاری ما باشد چرا که انصار تمام دارایی خود را با مهاجرین تقسیم کردند.

جمالی پور استاندار هم در این دیدار بیان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان در این روزها، حمایت از کسانی است که به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین نیز گفت: سپاه در آماده‌سازی بسته‌های حمایتی تشکیلاتی شکل داده است و از این پس نیز این حمایت‌ها با شناسایی دقیق نیازمندان ادامه خواهد یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.