سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴هزار بازدید از اصناف کم خطر در شهرستان قزوین

کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز به کار اصناف کم خطر از ۲۳ فروردین برای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از این صنوف تا کنون ۴ هزار بازرسی در شهرستان قزوین انجام شده است.

محمد تقی سلیمانی کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد: از آغاز هفته و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند ۹۰ تیم متشکل از بسیج و کارشناسان بهداشت محیط از ۴ هزار صنف کم خطر بازدید کردند و آموزش‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا  به آنان ارائه شد.

سلیمانی  افزود:استفاده از ماسک، دستکش، شیلد، استفاده از روکش برای مواد فله، استفاده از کارت خوان به جای پول نقد، جلوگیری از تجمع زیاد در محل کسب و رعایت فاصله از جمله مواردی است که به صاحبان صنوف کم خطر تاکید می‌شودو پیش بینی کرد تا پایان هفته ۹ هزار بازدید انجام دهند.

او افزود: صاحبان و کارکنان صنوف و صنایع کم خطر تا ۲۹ فروردین فرصت دارند به سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و پرسشنامه‌ای را پر کنند و برای رعایت ملزومات بهداشتی تعهد دهند. ودر صورت ثبت نام نکردن و نداشتن کد بهداشتی از فعالیت اصناف جلوگیری خواهد شد.

سلیمانی گفت: از شنبه سی ام فروردین مشاغلی که دستور العمل‌ها را رعایت نکنند و کد بهداشتی نداشته باشند در ایتدا اخطار کتبی می‌گیرند و ۲۴ ساعت برای برطرف کردن نواقص بهداشتی فرصت دارند و اگر برطرف نشود از ادامه فعالیت آن صنف جلوگیری می‌شود.

برچسب ها: ویروس کرونا ، صنوف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.