سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانی زاهدان پیشتاز در انجام موارد پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا

تب سنجی و غربالگری کارکنان و مراجعه کنندگان به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان به منظور پیشگیری، تشخیص و کنترل بیماری کرونا روزانه در حال انجام است.

خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  این اقدام برای حفظ و ارتقا سلامت آتش نشانان و به منظور جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح سازمان انجام شده و در تمامی ایستگاه‌های عملیاتی ۱۰ گانه سازمان روزانه در حال انجام است.

سراوانی افزود:اهمیت سلامت آتش نشانان که خود در صف اول مبارزه با بحران‌ها هستند و همچنین مخاطرات شغلی آتش نشانان و قرار گرفتن آن‌ها در معرض انواع حوادث و بیماری‌ها را یادآور شد و بیان داشت: این طرح‌ها با هدف ارتقا سلامت و بهداشت تمامی آتش نشانان و کارکنان این سازمان و شناسایی و درمان همکارانی که احتمال بیماری آن‌ها وجود دارد صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در پایان تصریح کرد: در راستای ایمن سازی و حفاظت فردی آتش نشانان، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در بین کارکنان انجام شده و تست غربالگری و تب سنجی نیز برای آتش نشانان به منظور تشخیص بیماری و اقدامات ثانویه در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.