سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد؛

ممنوعیت استفاده از شیشه دودی در خودرو‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اینکه استفاده ازشیشه دودی باعث افزایش وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌ها می‌شود، گفت:دودی کردن شیشه‌های خودرو ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برخی رانندگان اقدام به نصب برچسب‌های دودی بر روی شیشه‌های خودرو می‌کنند که این امر علاوه بر کاهش دید به ویژه در شرایط نامساعد جوی و یا در شب، مانع دیده شدن راننده و سرنشین داخل خودرو نیز می‌شود.

او اعلام کرد: چنانچه از فاصله ۳ متری به تشخیص افسر کارشناس پلیس راه و راهور، داخل خودرو (راننده و سرنشین آن) قابل مشاهده نباشد طبق مقررات، شیشه دودی غیرمجاز تلقی شده و قابل اعمال قانون است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: این امر علاوه بر کاهش میدان دید راننده، باعث افزایش وقوع تصادفات شده و می‌تواند تبعات سوء امنیتی و ناهنجاری‌های اخلاقی به دنبال داشته باشد.

سرهنگ همتی زاده، اضافه کرد: برابر جدول جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی، رانندگان متخلف در کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها و جاده‌ها ۵۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.