سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ فروردین ماه آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع

رییس مرکز بهداشت شهرستان هرسین گفت: ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا ایمانی  رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان هرسین گفت: مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان هرسین گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینما‌ها - جشنواره‌ها و نمایشگا‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

 ایمانی افزود: پس از اتمام این مهلت، اجازه فعالیت به صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند داده نخواهد شد و به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

او افزود: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه‌ها مطب ها، ازمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می‌گردد ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.