سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶۷ راس گوسفند قاچاق در پاوه/ سارق شرور در پاوه زمین گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان"پاوه" از کشف ۶۷ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ"حیدر حق جویان " اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های فرعی در شهرستان پاوه به یک گله گوسفند مشکوک و موضوع را بررسی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که ۶۷ راس گوسفند این گله فاقد مجوز دامپزشکی و به صورت قاچاق در حال جابه جایی هستند که احشام توقیف و کارشناسان ارزش ریالی آن‌ها را بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حق جویان با اشاره به این که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 


دستگاه موتورسیکلت متخلف در دالاهو توقیف شد


فرمانده انتظامی دالاهو از توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محسن ویسی" اظهار داشت: در راستای کنترل تخلفات، پیشگیری از تصادفات و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران، طرح برخورد باموتورسیکلت سواران متخلف توسط پلیس راهور با همکاری ماموران انتظامی اجرا شد.

او افزود: در همین راستا ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان، سرعت غیرمجاز و انجام حرکت‌های نمایشی توقیف شد.

سرهنگ ویسی در پایان گفت: اجرای چنین طرح‌هایی در طول سال توسط پلیس ادامه پیدا خواهد کرد.



 



 زمین گیر شدن سارق شرور در پاوه با ۲۵ فقره سرقت

 


 جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق شروری در شهرستان پاوه خبر داد که مرتکب ۲۵ فقره سرقت شده بود.

سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر تردد یک سارق حرفه‌ای تحت تعقیب در خیابان‌های شهر، ماموران کلانتری مرکزی پاوه به سرعت عازم محل شدند.
او ادامه داد: سارق سابقه دار به محض مشاهده پلیس با یک قبضه شمشیر به آنان حمله ور و قصد فرار داشت، اما با اقتدار ماموران به سرعت خلع سلاح و دستگیر شد.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: این سارق حرفه‌ای در چند هفته اخیر مرتکب ۲۵ فقره سرقت خودرو و قطعات و محتویات آن شده بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی این سارق شرور به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

او گفت: امنیت عمومی خط قرمز پلیس است که هرکس از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو می‌شود.


دستگیری عامل تیر اندازی در اسلام آبادغرب


 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: عامل تیر اندازی به شخصی در یکی از روستای اطراف اسلام ابادغرب با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از روستا‌های اطراف اسلام آبادغرب در هفته گذشته بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که یکی از اهالی روستا به وسیله سلاح شکاری مجروح شده است.

سرهنگ سلیمی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد دخیل در این تیر اندازی روستای همجوار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی شخص ضارب که ۳۸ سال داشت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌ابادغرب در پایان از معرفی عامل تیر اندازی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: فرد تیرانداز علت این اقدام را خصومت و اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

 


 دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر در یک نزاع دسته جمعی خبر داد.
سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای "سه چشمه" کرمانشاه ماموران پاسگاه قزانچی عازم محل شدند.
او ادامه داد: با حضور ماموران علاوه بر پایان یافتن درگیری که به خاطر اختلافات شخصی بود، ۲ نفر از عوامل اصلی ایجاد درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ براری گفت: همچنین ماموران موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری و ۲۷ عدد فشنگ شدند.

 

 


 کشف ۳۱ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته

 

 


فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف ۳۱ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
وی گفت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت ۲۶ نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ براری خاطرنشان کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.

 

 دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات داخل خودرو

 


 فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ شکری در تشریح خبر بیان داشت:درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو با مرکز ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی درکلانتری ۱۲ این انتظامی قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و دستگیری سارق با هماهنگی مقام قضایی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده افزود: با راهنمایی متهم مالخر شناسایی و دستگیرو اموال مسروقه شامل ضبط صوت، فلش، و... کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست که خودرو‌های خود را به دزد گیر و قفل پدال مجهزکرده و از رها کردن آن‌ها در محل‌های خلوت و تاریک خودداری کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.