سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری آنلاین کلاس‌های دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین در حال برگزاریست.

ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین خبر داد.

ملکی راد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه، دانشگاه پیام نور کلاس‌های درس خود را به صورت آنلاین و از طریق سیستم Lms برگزار می‌کند.

او افزود: دانشجویان با حضور در این کلاس‌های آنلاین می‌توانند در آزمون‌های میان ترم شرکت کنند و کلاس‌های تئوری را سپری نمایند

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی اضافه کرد: کلاس‌های عملی هم در فرصت مناسب بعد از عادی شدن شرایطی که به علت کرونا به وجود آمده برگزار می‌شود.

ال ام اس واژه جهانی و مخفف سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی و زیر بنای اصلی بسیاری از فعالیت‌های یادگیری الکترونیکی است که به طور خاص برای مدیریت دوره‌های آنلاین، توزیع مواد آموزشی و همکاری بین فراگیر و مدرس طراحی شده است.

سامانه ال ام اس به مدیر اجازه می‌دهد تا تمام جنبه‌هایی از یک دوره آموزشی را مدیریت کند و فراگیران را در دوره‌های آموزشی ثبت نام کند، با فراگیران در ارتباط باشد، بصورت الکترونیکی تکالیف و تمرین‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش را از فراگیران دریافت کند و آزمون هایشان را بصورت الکترونیکی برگزار کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.