سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین قربانیان کرونا افراد مسن خانواده‌ها هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین قربانیان کرونا افراد مسن خانواده‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: عدم توجه به توصیه‌های بهداشتی همچنان جان بزرگتر‌ها و افراد مسن خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

او با اشاره به برداشته شدن برخی محدودیت‌های تردد و بازگشایی صنوف کم خطر، همچنان خانه را امن‌ترین محیط برای در امان ماندن از خطر ابتلا به کرونا ویروس برشمرد.

شیرانی از مردم خواست: تا حد امکان در خانه بمانند و در صورت ضرورت و نداشتن هیچ گریزی از بیرون رفتن، ضمن رعایت نکات بهداشت فردی، فاصله یک و نیم تا ۲ متری با دیگران و رعایت بهداشت دست‌ها و بهداشت تنفسی، از رفت و آمد و دید و بازدید اقوام و آشنایان و حتی رفت و آمد با اعضای خانواده و نزدیکان خود پرهیز نمایند.

او با اشاره به افزایش آمار مبتلایان طی روز‌های اخیر افزود: متأسفانه بیشتر ابتلا‌ها به صورت خوشه‌ای و اکثراً از اعضای یک خانواده و به علت رفت و آمد‌های فامیلی با تصور سالم بودن اعضای خانواده اتفاق افتاده است.

شیرانی اضافه کرد: خانواده‌های کوچک و نزدیک هم باید این روز‌ها از هرگونه رفت و آمد خودداری نمایند چراکه کرونا همچنان از بین بزرگتر‌ها و افراد مسن قربانی می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.