سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات کارخانه های تولید مواد ضد عفونی کننده

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند مشکلات کارخانه های تولید مواد ضد عفونی کننده بررسی و برطرف می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : در جلسه تشکیل کارگروه جهش تولید ، تولید کنندگان منطقه ، بویژه تولید کنندگان مواد ضد عفونی مشکلاتشان را مطرح کردند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

او افزود: در جلسه امروز برای حل مشکلات تولید کنندگان مواد ضد عفونی تصمیم گیری شد و انشالله بزودی با حداکثر ظرفیت بکار خود ادامه می دهند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند همیچنین به بسته های اهدایی منطقه آزاد اروند به افراد آسیب پذیر شهرستانهای آبادان و خرمشهراشاره کرد و گفت: مقرر شد به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز افراد در نوبت پذیرش این کمیته مبلغ 100 هزار تومان کمک نقدی داده شود .

زمانی  همچنین گفت : خانواده های تحت پوشش سازمانهای حمایت از زندانیان شهرستان آبادان و خرمشهر هم از کمک مالی منطقه آزاد اروند بهره مند می شوند.

سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این جلسه گفت: برای بازگشایی واحدهای تولیدی همه کارکنان بومی و غیر بومی بطور کامل غربالگری می شوند و پس از حصول اطمینان از سلامت انان میتوانند وارد کارگاه های تولیدی خود شوند..

او افزود : کارکنان واحدهای تولیدی ملزم به رعایت همه موارد بهداشتی هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.