سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ فروردین سال ۹۹؛

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی و منزل در فریدونکنار/ کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۵ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۵ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند ۵ نفره   سرقت اماکن خصوصی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، و منزل در شهرستان فریدونکنار اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به کشف محل دپوی چوب توسط متهم شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت:با حضور ماموران در منطقه متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط وی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش چمستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی خودروی متهم را در حین حمل چوب متوقف کردند.

سرهنگ شالیکار از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.