سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از یک میلیون نفر تبعه آذری از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تردد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تبعه آذری از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تردد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تبعه آذری از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار در ۱۱ ماهه سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان تردد لزوم راه‌اندازی مجتمع خدماتی رفاهی را هر چه بیشتر در منطقه نمایان می‌کند.

او اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی بالهارود که توسط بخش خصوصی در شهرستان بیله سوار اجرا می‌شود، در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پ‍یشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: این ‍ واحد اقامتی پذیرایی که با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی خورشید بالهارود اجرا می‌شود، براساس پ‍یگیری‌های انجام شده با پرداخت تسهیلات از محل متمم در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فلاحی میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: افتتاح این مجتمع ۲۰ فرصت شغلی مستقیم و بیش از ۶۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.

او با تاکید بر لزوم راه‌اندازی این مجتمع در منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه این منطقه مسیر ترانزیتی و محل عبور گردشگران سلامت از پایانه مرزی بیله‌سوار است، راه‌اندازی این مجتمع از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و می‌تواند زمینه‌ساز جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران و مسافران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی بالهارود در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع احداث می‌شود، اظهار کرد: برخی مشکلات اعتباری سبب توقف اجرای این پروژه شده بود که با پ‍یگیری‌های انجام شده این مشکلات مرتفع شده و با اتمام عملیات اجرایی پ‍روژه، شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.