سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانان سلامت کشور به تصویر کشیده می‌شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع قهرمانان سلامت کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسرگفت: مسابقه نقاشی خانگی با موضوع قدردانی از قهرمانان سلامت کشور و کرونا را با خانه ماندن شکست خواهیم داد و با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: در این مسابقه که در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود، علاقمندان می‌توانند ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا وتدابیر خانواده‌ها در مقابله با ویروس کرونا و صبر و بردباری مردم در منزل را به تصویر بکشند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسرگفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با کشیدن یک نقاشی با موضوع قهرمانان سلامت کشور و درخانه بمانیم و کرونا را شکست دهیم و درج اطلاعات فردی خود (نام و نام خانوادگی، شهر، استان، سن و شماره همراه) و ارسال تصویر به شماره همراه ۰۹۱۱۳۴۵۰۲۴۸ در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام، در این مسابقه شرکت کنند .

کمال عباس نژاد در پایان قدردانی از فداکاری و از جان گذشتگی و فرهنگ ایثار و جهاد کادر پزشکی و درمانی را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و تصریح کرد: مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت خواهد بود و به برگزیدگان، هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.