سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید ناامن شدن فضای کرمانشاه برای مجرمان

دادستان کرمانشاه و فرمانده انتظامی استان در دیداری با تاکید بر افزایش همکاری‌ها، حاصل این همکاری‌ها را تشدید ناامن شدن فضای استان برای مجرمان عنوان کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، تعامل خوب، سازنده و پویایی با یکدیگر دارند که این همکاری می‌تواند در جهت برقراری بهتر نظم و امنیت و نیز جلوگیری از تخلفات موثر باشد.

او گفت : بر اساس قانون، وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم، امنیت و تامین آسایش فردی و اجتماعی است و مردم باید از اینکه دادشان از ظالم ستانده می‌شود و در پناه اقدام موثر نیروی انتظامی هستند، احساس امنیت کنند.

کرمی افزود: امروز احساس امنیت مهم‌تر از امنیت است که باید آن را به مردم منتقل کنیم تا مردم در رفاه، امنیت و آسایش بیشتر به زندگی خود بپردازند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی محدودیت‌ها برای فعالیت نیروی انتظامی، گفت: علیرغم این محدودیت ها، پلیس استان به خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند.

او گفت: امروز اگر کرمانشاه با وجود مرزی بودن یکی از استان‌های امن کشور است، به خاطر جانفشانی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی است.

کرمی با تاکید بر افزایش تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی گفت: هر قدر این تعامل بیشتر باشد، فضا برای مجرمان ناامن‌تر خواهد شد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر مقابله جدی پلیس با مجرمان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی بر همکاری هرچه بیشتر با دستگاه قضایی تاکید کرد و افزود: حاصل افزایش همکاری‌ها ایجاد فضای ناامن‌تر برای مجرمان خواهد بود

جاویدان افزود: مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله ماموریت‌های مشترک پلیس و دستگاه قضائی است که خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار وجود دارد.

او افزود: تعامل دو سویه پلیس و دستگاه قضائی به عنوان دو بال امنیت آفرین جامعه می‌تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت‌تر از قبل کند.

جاویدان گفت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه‌های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آن‌ها خنثی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با جدیت و برابر قانون به مقابله با آن‌ها می‌پردازد.

او با بیان اینکه سال گذشته پلیس در راستای مقابله با قاچاق فعالیت‌های خوبی را داشته، گفت: انهدام ۲۲ باند و دستگیری حدود ۱۹۷۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل مرتبط با باند‌های قاچاق توسط پلیس آگاهی از جمله آن‌ها بوده است.

جاویدان با قدردانی از همکاری و حمایت‌های دستگاه قضائی از ماموران پلیس در راستای اجرای ماموریت‌های محوله، ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد افزایش تعامل میان این دو دستگاه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.