سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عوارض اصناف کرمان بخشیده می شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان از ارائه بستۀ تشویقی بخشودگی عوارض اصنافی که در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل بوده‌اند، به شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دادگرپور، معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمان گفت: برای حمایت از اصنافی که به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته تعطیل بوده‌اند، بستۀ تشویقی پیشنهاد داده است.

او افزود: بستۀ تشویقی شهرداری در کمیسیون بودجۀ شورای اسلامی شهر کرمان به تصویب رسیده و پس از تصویب نهایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، قابل اجرا خواهد بود.

 

دادگرپور تصریح کرد: به غیر ۱۲ صنف ضروری که در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل نبودند، بقیۀ اصناف شامل این بستۀ تشویقی خواهند شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه این اقدام با تأیید اتاق اصناف اجرا می‌شود، گفت: در این بستۀ پیشنهادی با تأیید اتاق اصناف، عوارض سالیانۀ اصناف به میزان تعطیلی که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند، کسر خواهد شد.

 

دادگرپور افزود: پیش از این نیز با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر کرمان، مهلت پرداخت عوارض نوسازی و خودروی سال ۹۸، تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد و شامل جریمه دیرکرد نخواهد شد.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.