سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است

فرمانده سپاه استان کرمانشاه گفت در خصوص کمک‌های ضورت گرفته توسط نیرو‌های سپاه و بسیج به مردم در ایام کرونا گفت: حدود ۱۵ هزار بسته حمایت به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جمع‌آوری و شناسایی جامعه هدف دو مساله مهمی است که در این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در نظر داشت که تنها سه نهاد کمیته امداد، هلال احمر و بسیج مجوز جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند و از طرفی پایگاه‌های مقاومت در تمامی سطح روستا و محلات شهر دارای پایگاه بوده و توان شناسایی افراد نیازمند را دارند.

بهمن ریحانی یادآور شد: در شرایط فعلی ما درگیر یک جنگ جهانی در مقابل یک ویروس هستیم و اگر بتوانیم سربلند از این مبارزه بیرون بیاییم می‌توانیم کمک‌های بسیار زیادی به مستضعفان جامعه داشته باشیم، چرا که اقشار کم‌برخوردار و مستضعفان جامعه در تمامی شرایط حامی اصلی این انقلاب و نظام بوده‌اند و باید در این شرایط به نحو احسن به آن‌ها کمک کنیم.

او با تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در بسیج استان، گفت: در همین راستا حدود ۱۵ هزار بسته حمایت به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

ریحانی یادآور شد: جامعه هدف در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار مهم است و باید کمک‌های مردم به دست اهل آن برسد، باید توجه داشت که پایگاه‌های مقاومت بسیج در هر اداره، ارگان، محله و روستایی هستند و می‌توانند جامعه هدف را به درستی شناسایی کرده و جهت رسیدن کمک‌های مردمی به اهل آن موفق باشند.

او با بیان مطلب که برخی از افراد در زمان زلزله به کمک مردم پول جمع‌آوری کردند و به نام خود خرج کردند، گفت: در زمان زلزله شاهد بودیم که برخی افراد و یا سلبریتی‌ها اقدام به جمع‌آوری پول‌های از طریق مردم کرده و به نام خود خرج کردند و سرنوشت بخشی از این مبالغ هنوز نامشخص باقی‌مانده است.


سردار محمدنظر عظیمی امشب در جلسه قرارگاه مواسات و همدلی که در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به ریاست آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای مدیریت کمک‌های مردمی باید متولیان امر محدود شده و جامعه هدف به نحو احسن شناسایی شود.

او بیان کرد: در بحث کمک‌های مردمی در زمان زلزله این تجربه را کسب کردیم که اگر می‌خواهیم شرایط را به نحو احسن مدیریت کنیم باید متولیان امر را کاهش داده و به بهترین نحو جامعه هدف را شناسایی کرده و کمک‌های مردم را به سمت آن‌ها هدایت کنیم.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: در صورتی که کمک‌های مردمی به درستی هدایت نشود شاهد تبعات بسیار بدی در سطح جامعه خواهیم بود به همین دلیل به نظر می‌رسد بهترین نهاد برای شناسایی جامعه هدف و هدایت کمک‌های مردمی بسیج و پایگاه‌های بسیج است.



انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.