سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۷۰۰ کارگر محروم در جهرم

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به شناسایی یک هزار و ۷۰۰ کارگر روزمزد در جهرم، گفت: در این راستا با تهیه بسته های معیشتی، به کمک محرومان و افرادی که در روزهای کرونایی شغل شان را از دست داده اند، می شتابیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا توکل در دومین نشست هماهنگی راه اندازی قرارگاه «مواسات» شهرستان جهرم در راستای فرمایش رهبری انقلاب مبنی بر حمایت از نیازمندان در ماه رمضان، گفت: کارگران روزمزد که این روز‌ها به سبب شرایط خاص پیش آمده با مشکل مواجه شده اند را شناسایی و به حمایت از آن‌ها اقدام می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه تا کنون یک هزار و ۷۰۰ کارگر روزمزد در جهرم شناسایی شده اند، افزود: در این راستا با تهیه بسته‌های معیشتی، به کمک محرومان و افرادی که در روز‌های کرونایی شغل شان را از دست داده اند، می‌شتابیم.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۰ بسته آماده شده و در حال تهیه بقیه بسته‌ها هستیم، بیان کرد: هفته آینده طی یک رزمایش به توزیع بسته‌ها اقدام می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: باید برای مساجد ماموریت‌هایی تدوین شود تا بر اساس آن به افراد جامعه هدف کمک شود.

 ۸۰۰ زن سرپرست خانوار در جهرم نیازمند حمایت نیکوکاران هستند

محمدجواد شعبان پور مدیر کمیته امداد شهرستان جهرم هم گفت: جامعه مددجویی شهرستان جهرم چهار هزار و ۲۰۰ خانوار بوده که ۸۰۰ نفر از آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم با تاکید براینکه باید زنان سرپرست خانوادر تحت برنامه‌های قرارگاه «مواسات» قرار بگیرند، افزود: حمایت از جامعه هدف به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه در روز‌های کرونایی ضرورت دارد.

منصور میمنه مدیر مرکز خیریه آیت الله سیدحسین آیت اللهی جهرم نیز با اشاره به اینکه با توجه به اینکه به ماه رمضان نزدیک می‌شویم باید سریع‌تر فعالیت‌ها آغاز شود، گفت: لزوم دخیل شدن نهاد‌ها در راستای هماهنگی هر چه بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرارگاه «مواسات» ضروری است.

او با تاکید بر اینکه شورای برنامه ریزی قرارگاه باید سریع‌تر تشکیل شود، افزود: لازم است سیاست‌های کلی برای موضوع رسیدگی به محرومان تدوین شود.

میمنه با اشاره به اینکه همه تمرکز‌ها نیز باید بر رسیدگی به محرومان باشد گرچه برنامه‌های فرهنگی نیز در خلال آن می‌توان انجام داد، بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها و بهره گیری از توان مردم و نهاد‌های دولتی و خصوصی ضرورت دارد.

او  با تاکید بر لزوم توجه به روستا‌ها و فعال شدن قرارگاه در روستاها، گفت: کمک به خانواده‌هایی که نیازمند واقعی هستند با ایجاد اولویت بندی انجام شود.

ضرورت تشویق مردم برای حضور در کارهای خیر در ایام ماه رمضان

حجت الاسلام زین العابدین دست داده مسئول دفتر امام جمعه جهرم بر ضرورت تشویق مردم برای حضور در کارهای خیر و نیکوکاری به ویژه در ایام ماه رمضان تاکید کرد و گفت: این قرارگاه باید هماهنگی امورات موسسه های خیریه را عهده دار شود.

او به ضرورت تشویق مردم برای حضور در کارهای خیر و نیکوکاری به ویژه در ایام ماه رمضان، افزود: در این زمینه با توجه به عدم حضور در جامعه، در فضای مجازی کارهای گسترده شود.

دست داده با اشاره به لزوم شناسایی خیران و ایجاد زمینه ای برای ورود آنها به قرارگاه «مواسات»، بیان کرد: باید با افرادی که در سال های گذشته برای افطار و سحری دادن هزینه می کردند هماهنگ شود تا امسال هزینه آن برای کمک به نیازمندان صرف شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.