سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۶۵۰ سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه

مدیرعامل موسسه خیریه مردم نهاد خانه امید قروه از توزیع ۶۵۰ سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی ملکی مدیرعامل موسسه خیریه مردم نهاد خانه امید قروه گفت:در مرحله اول توزیع سبد غذایی در تعطیلات نوروز، ۱۰۰بسته غذایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در میان دست‌فروشان قروه‌ای توزیع شد.

او ادامه داد: در مرحله دوم که اکنون در حال اجرا است ۱۰۰ بسته غذایی جیره خشک به ارزش ۲۰ میلیون تومان میان کارگران فصلی و اقشار کم‌درآمد که در نتیجه شیوع ویروس کرونا کاسبی آن‌ها تعطیل شده است، توزیع شد.

ملکی اذعان داشت: به منظور رفاه حال کارگران فصلی ۵۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان آن‌ها توزیع شد، همچین ۱۰۰ پک بهداشتی شامل انواع مواد شوینده و محلول ضدعفونی نیز در میان جمعیت هدف توزیع شده است.

او در ادامه تصریح کرد: توسط نیکوکاران تهرانی نیز ۱۰۰ پک بیمارستانی مانند شیلد محافظ صورت، ماسک و... نیز به کارکنان مراکز درمانی قروه اهدا شد.

مدیرعامل موسسه خیریه مردم‌نهاد خانه امید قروه گفت: در این طرح مومنانه که با هدف کمک به مردم در نتیجه شیوع ویروس کرونا در قروه انجام شد، قرارگاه خاتم الاوصیاء، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی و موسسه خیریه خانه امید نیز سهیم بودند.

به گفته مدیرعامل موسسه خانه امید قروه، از زمان شیوع ویروس کرونا در قروه ۵۰۰ سبد غذایی میان تمام مردم و ۱۵۰ بسته دیگر نیز در میان اصناف و بازاریان توزیع شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.