سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل‌های دینی مسجدسلیمان با صدور پیامی از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل‌های دینی مسجدسلیمان با صدور پیامی از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرهنگ پاسدار جناب آقای سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان

بدین وسیله بر خود لازم میدانم از زحمات خالصانه و بی ریای حضرتعالی و بسیجیان مخلص سپاه پاسداران ناحیه مسجدسلیمان که از ابتدای شیوع بیماری کرونا شهر را به میدانی وسیع برای خدمت به مردم در تمامی عرصه‌ها تبدیل کردید نهایت سپاسگزاری و تقدیر را داشته باشم.

دوستان بسیجی و سبزپوشان سربلند سپاهی در این آزمون بزرگ با همت خویش نشان دادند، سخنان امام و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله تعالی در خصوص رضایت از سپاه به همه برهه‌های تاریخی مربوط است.

سپاهی که به فرموده بنیانگزارش حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، بودنش تضمین کننده کشور است.

اینجانب خالصانه و خاضعانه به نمایندگی از جامعه قرآنی، تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آئینی و آحاد اقشار تاثیر گذار حوزه دین و معارف اسلامی از این همت والا و مجاهدت مخلصانه تک تک بسیجیان عزیز و جنابعالی که بحمدالله پیگیر و تلاشگر و البته گمنام و بی ریا در خط مقدم این فعالیت‌ها قرار داشته اید، مراتب سپاس و تشکر خود را ابراز می‌دارم و از خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز، جهادگران مردمی جبهه خدمت رسانی را مسئلت دارم.

علی قندعلی-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.