سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سامانه آزمون سراسری فارس؛

اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بارگذاری شد

اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ رشته‌های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی در سامانه آزمون سراسری فارس بارگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طیبه رحیمی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ رشته‌های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی در سامانه آزمون سراسری فارس بارگذاری شد.

او گفت: یکی از نیاز‌های مهم دانش‌آموزان برای موفقیت در آزمون سراسری آگاهی از اطلاعات مربوط به پذیرفته‌شدگان سال‌های گذشته است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش فارس افزود: بر همین اساس و به منظور حمایت از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، بخشی از اطلاعات مربوط به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۹۹- ۹۸، بر اساس گروه آزمایشی، سهمیه، جنسیت، رتبه، رشته و دوره‌های مختلف دانشگاهی (روزانه، نوبت دوم، ظرفیت مازاد، پیام نور) از طریق سامانه آزمون سراسری فارس به نشانی: https://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/۳۳۸۶ در اختیار مشاوران، داوطلبان و والدین ایشان قرار گرفته است.

او تصریح کرد: بر اساس این اطلاعات دانش‌آموزان با توجه به جنسیت و سهمیه و بر اساس رشته دانشگاهی مورد نظر خود می‌تواند متوجه شوند که برای ورود به رشته مورد نظر در دانشگاه و دوره موردنظر چه رتبه‌ای باید کسب کنند و برای این رتبه چه درصد‌هایی از دروس عمومی و اختصاصی لازم است.

رحیمی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به سایر گروه‌های آزمایشی نیز در آینده نزدیک بارگذاری خواهد شد، اضافه کرد: از ویژگی بارز این اطلاعات این است که نسبت به اطلاعات دیگر منابع، با توجه به موضوع بومی گزینی واقعی‌تر و برای داوطلبان استان فارس کاربردی‌تر و دقیق‌تر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.