سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های شرکت ساب خوزستان برای امسال

مدیرعامل شرکت ساب خوزستان ضمن تشریح اقدامات این شرکت از برنامه‌های پیش رو طی امسال خبر داد.

داود حری مدیرعامل شرکت ساب خوزستان در حاشیه نشست هم اندیشی با مدیران و جمعی از کارکنان شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هدف از برگزاری نشست مذکور را در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نام گذاری شده است را اعلام برخی از برنامه‌های امسال این شرکت عنوان نمود و گفت: از همین ابتدای سال می‌بایست برای رشد اقتصادی شرکت طبق برنامه‌های تعیین شده با همکاری کلیه کارکنان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مجموعه ساب برای خودکفایی و شکوفایی مالی شرکت گام برداریم.

او با توجه به محدود بودن فضا جلسه و اجتناب از تجمع به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا افزود: در این جلسه از تعدادی همکاران برای شرکت در نشست دعوت شد و با توجه به اینکه نظر کلیه کارکنان ساب برای اینجانب مهم، قابل تامل و بررسی است تلاش می‌شود در جلسات آتی از سایر همکاران محترم نیز دعوت به نشست هم اندیشی، صورت پذیرد.

حری بیان داشت: اخذ نمایندگی بیمه و همکاری با ۲ شرکت بیمه معتبر، انعقاد قرارداد با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ارائه ساب کارت، قرارداد‌های نیروی انسانی، تاسیسات، سفر و گردشگری، غذا، اقامت و قرارداد‌های ورزشی با ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی از جمله برنامه‌های شرکت ساب در طول امسال خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت ساب خوزستان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های پیش رو افزودن غذا‌هایی با حجم متفاوت و مقرون به صرفه به منوی رستوران هتل بوستان با هدف بالا بردن توان خرید مشتریان از نظر مالی و اولویتِ خرید از شرکت ساب و پرهیز از دور ریز غذا توسط مصرف کننده عنوان نمود. وی همچنین تشکیل تیم‌های بازاریابی را در حوزه‌های مختلف، با توجه به زمینه فعالیت ساب، در زمره برنامه‌های در دست اقدام برشمرد.

این مقام مسئول در پایان ضمن یادآوری اهمیت و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی درحوزه بازاریابی و فنون مذاکره برای پرسنل کارگروه‌ها اذعان داشت: امیدواریم به منظور جهش جدید شرکت ساب با همکاری خانواده بزرگ آب و برق خوزستان و شرکت‌های تابعه، شاهد تحقق اهداف مدنظر و اجرای مطلوب برنامه‌های پیش رو شده و موجبات اعتماد سازی بیشتر در ارائه خدمات کیفی و کمی شرکت به همکاران محترم فراهم گردد.

ساب خوزستان یک شرکت خدمات، رفاهی و پشتیبانی وابسته به سازمان آب و برق است که امکانات مختلفی در زمینه تفریحی و گردشگری، ورزشی، اقامتی، اداری و تعمیرات ساختمانی ارائه می دهد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.