سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان:

۳۵ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در روستا‌های سمنان راه اندازی شد

مهدی صمیمیان گفت: در هفته‌های گذشته ۳۵ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در روستا‌های استان سمنان راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان در بازدید از شهرک بازیافت مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در روستا‌های استان سمنان گفت: ۱۳۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.

او بابیان اینکه ۱۴۲ هزار نفر در روستا‌های استان سمنان سکونت دارند، افزود: در ورودی تمامی روستا‌های استان طرح غربالگری و پایش سلامت در حال انجام است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان بابیان اینکه تمامی اهالی مناطق روستایی در طرح غربالگری و پایش سلامت رصد و ارزیابی شدند،گفت: پایش سلامت اهالی روستا‌های استان در هفته‌های گذشته، با همکاری اداره کل دفتر امور روستایی استانداری، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، هلال‌احمر و پایگاه‌های بسیج انجام شد.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرک بازیافت در جنوب شهر سمنان واقع‌شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری بنگاه‌های ضایعاتی از ورودی و خروجی شهر سمنان بوده است.

او بابیان اینکه طرح دیوارکشی این شهرک در ۲۰ هکتار زمین و هشت هزار متر بلوار کشی انجام‌شده است، اضافه کرد: این شهرک دارای تأسیسات آب و برق و دارای باسکول ۵۰ تُنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۵۲ انبار ضایعاتی سال‌های گذشته در جاده نظامی سمنان مشغول به فعالیت بودند، بیان کرد: اکنون در شهرک بازیافت شهرداری سمنان این انبار‌ها ساماندهی شدند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.