سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اوقاف دامغان:

سند مالکیت ۱۰۰ موقوفه دامغان اخذ شد

علی‌اصغر مقیمیان گفت: با همکاری ثبت‌اسناد و املاک برای ۱۰۰ موقوفه شهرستان دامغان سند مالکیت اخذ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر مقیمیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با بیان اینکه با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک برای ۱۰۰ موقوفه دامغان سند مالکیت اخذ شد، گفت: این تعداد از موقوفات اعم از تجاری، مسکونی، اراضی باغی و کشاورزی، دارای سند مالکیت شدند.

او بابیان اینکه طی سال گذشته ۳۵۰ فقره از اسناد اجاره موقوفات در دامغان با پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه به‌روزرسانی شد، افزود: در شهرستان دامغان یک هزار و ۵۰۰ موقوفه با ۳۸ امامزاده شامل شش امامزاده شهری و مابقی روستایی وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان بابیان اینکه سال گذشته از محل موقوفات اجتماعی و بر اساس نیات واقفان زمینه آزادی پنج زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد، ابراز داشت: خیران با پرداخت کمک ۱۰۰ میلیون ریالی این زمینه را ایجاد کردند تا این افراد به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

مقیمیان بابیان اینکه مطالعه طرح جامع بقاع متبرکه در دامغان یکی از برنامه‌های سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه بود، تصریح کرد: طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه سید صالح جزن، قاسم (ع) روستای صیدآباد، قاسم (ع) زینبیه دامغان، اسماعیل روستای طزره و محمد دیباج با کمک مالی خیران و مساعدت‌های مالی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قالب پرداخت تسهیلات عملیاتی و اجرا شد.

او از توزیع ۸۳ سبد کالای غذایی در قالب توزیع بن به نیازمندان در دامغان از محل موقوفات مرتبط و در پایان سال خبر داد و افزود: هزینه هر سبد کالای غذایی ۱۵۰ هزار تومان و درمجموع به ارزش ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.