سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات زعفران کاران تا پایان اردیبهشت پرداخت می شود

مدیر تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: تاکنون بخش عمده ای از مطالبات زعفرانکاران پرداخت شده است و بخش دیگر مطالبات زعفران کاران تا پایان اردیبهشت پرداخت می شود.

نسرین شیبانی مدیر تعاون روستایی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه تاکنون بخش عمده ای از مطالبات زعفرانکاران پرداخت شده،گفت: آن دسته از زعفرانکارانی که تا ۱۵ کیلوگرم زعفران تحویل سازمان تعاون روستایی دادند تا ۱۰ روز آینده و مابقی کشاورزان نیز تا پایان اردیبهشت ماه مطالباتشان پرداخت می شود.

او ادامه داد: با ابلاغ وزیر وقت جهاد کشاورزی در ۸ ابان پارسال مبنی بر خرید حمایتی زعفران از کشاورزان،  تربت حیدریه به عنوان مرکز خرید حمایتی انتخاب و در ادامه ۱۸ مرکز خرید در سطح استانهای خراسان دایر شد.

مدیر تعاون روستایی تربت حیدریه حجم خرید حمایتی زعفران از کشاورزان در سطح استان را ۶۸ تن و ۸۲۵ کیلوگرم و به مبلغ ۶۴۲ میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان عنوان کرد وگفت: از این میزان ۱۱ تن و ۶۰۹ کیلو گرم زعفران به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان به کشاورزان تربت حیدریه تعلق دارد که ۳۷ درصد حجم تولید شهرستان را شامل می شود.

شیبانی افزود: از این میزان خرید در تربت حیدریه ۵ تن و ۴۶۷ کیلوگرم زعفران نگین و یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم شبه نگین از کشاورزان خریداری شده که به لحاظ کیفیت، دقت و سرعت در سطح استان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

او  به مطالبات پرداختی کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: پرداختی ها برای ۲ تن و ۳۵۱ کیلو گرم در تاریخ اول آدرماه ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به میزان ۵۰ درصد این حجم برای کشاورزان واریز شده است.

مدیر تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: در تاریخ ۲۰ دی ماه برای ۴ تن و ۱۶۲ کیلو گرم مبلغ ۴۰ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده و مابقی مطالبات زعفرانکاران به میزان ۵ تن و ۱۲۲ کیلو گرم به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان طبق مصوبه کارگروه سازمان حدود ۲۵ درصد آن در دهه آخر بهمن ماه پارسال به حساب زعفرانکاران واریز شد.
 
شیبانی افزود: همچنین در اسفندماه دو مرحله واریزی به حساب کشاورزان انجام شده که بخشی از آنان تا ۵۰ درصد و بخشی نیز تا ۴۲ درصد مطالباتشان پرداخت شد.
 
انتهای پیام// د . ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۱۳:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
چقدر دروغ گفتین
الان آخر تیر ماه 99 شد و هنوز 35 درصد از پول ما زعفرانکاران مانده

پول اردیبهشت تا الان که تیر هست برابر نصف شده است
حسن
۱۳:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
چقدر دروغ گفتین
الان آخر تیر ماه 99 شد و هنوز 35 درصد از پول ما زعفرانکاران مانده
و خیلی ها هنوز 40 درصد مانده
خدا شما را نابود خواهد کرد و انشالله بکند تا حق زحمتکشان را نخورید
پول اردیبهشت تا الان که تیر هست برابر نصف شده است
پیمان
۲۰:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
6 ماه شد وفعلا هیچ خبری نیست
2 ماه قول شما کجا و 6 ماه گذشت کجا
فقط با تبلیغات و وعده 6 ماه برا پرداخت وقت گرفتید