سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خبر داد؛

ارائه خدمات به ۱۷۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: تا کنون ۱۷۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا صفری مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: همکاران ما در این دو بیمارستان از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند و تلاش زیادی انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه با شیوع بیماری بیماری کرونا تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان‌های تامین اجتماعی ویزیت شده‌اند گفت: برای تعدادی از آن‌ها سی تی اسکن و آزمایش انجام شده و همچنان این خدمات ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه نزدیک به ۱۷۰ بیماری مشکوک و مبتلا در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استان بستری شدند، گفت:  متاسفانه تعدادی از این بیماران فوت کردند.

صفری با اشاره به اینکه متاسفانه چند نفر از پزشکان تامین اجتماعی استان خود نیز درگیر این بیماری شده‌اند، گفت: از نیرو‌های پرستار، آزمایشگاه و اتاق عمل نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

او با بیان اینکه این روز‌ها کادر درمان تامین اجتماعی استان غریبانه و مظلومانه کار می‌کنند، گفت: در روز‌های آغازین بیماری چند نفر از عوامل کادر درمان تامین اجتماعی استان به بیمارستان تامین اجتماعی قم رفتند تا کمک‌حال دیگر همکاران خود باشند و خدماتی به بیماران نیز ارائه دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: ۵۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونای ملایر و اطراف این شهرستان از بیمارستان غرضی تامین اجتماعی خدمت گرفته‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.