کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با ویروس کرونا

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند از کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با کرونا خبر داد.

کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با ویروس کروناعلی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: رسانه‌های نهاوند از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه و پیشگیری از این بیماری قرار دارند به طوری که یکی از همکاران پیشکسوت به کرونا گرفتار شد و با دعای خیر مردم و همکاران بهبود یافت.

او افزود: همکاران عضو بسیج رسانه شهرستان نهاوند از ابتدا در کنار مردم و مسئولان برای مبارزه با این ویروس بوده اند و کمک‌های خیلی خوبی را از طرف خیران و خود اهالی رسانه جمع آوری و تحویل مراکز بهداشتی و درمانی داده اند.
سهرابی بیان کرد: خبرنگاران و مدیران مسئول و مسئول دفاتر نشریات و سایت و خبرگزاری‌های محلی نهاوند با کمک خیران و انجمن‌های خیریه بیش از ۹۰۰میلیون ریال وجه نقد بسته بهداشتی و سبد کالا کمک کرده اند.

کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با ویروس کرونا
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: آقای دکتر علی چگنی مدیر مسئول نشریه فریاد نهاوند شخصا ۳۰ میلیون ریال و آقای مهندس عبدالملکی مدیر مسئول نشریه فردای نهاوند مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک نقدی و خرید لوازم و بسته‌های بهداشتی شامل الکل، ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده را خریداری و تحویل مراکز درمانی و بهداشتی داده اند.

او افزود: همچنین آقای حسین صادقی مدیر پایگاه خبری صدای نهاوند با کمک خیران ۳۵۰ میلیون ریال شامل وجه نقد برای خرید لوازم و تجهیزات بهداشتی و سبد کالا برای افراد بی بضاعت هزینه کردند از طرفی پویش این پایگاه خبری باعث شد ۳۰۰نفر اعلام کنند که اجاره بها را نمی‌گیرند یا با تخفیف حساب می‌کنند.

کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با ویروس کرونا
سهرابی بیان کرد: نشریه فردای نهاوند هم با فراخوان خیران نهاوندی مقیم تهران و نهاوند بیش از ۳۰۰میلیون ریال سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی و لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را خریداری و تحول آن‌ها دادند.

مسئول بسیج رسانه نهاوندافزود: همچنین تعدادی از خبرنگاران بسیجی هم با هزینه شخصی خود اقدام به خرید اقلام بهداشتی و غذایی کردند پایگاه خبری گرو با کمک مردم برای تعدادی از مناطق محرم و روستایی اقلام بهداشتی و سبد غذا تهیه و توزیع کردند.

کمک ۹۰۰ میلیون ریالی رسانه‌های نهاوند برای مبارزه با ویروس کرونا

او بیان کرد: آقای کورش قپانوری خبرنگار سایت تابناک به نمایندگی از همه خبرنگاران و بسیج رسانه با تعدادی از ورزشکاران اقدام به ضدعفونی مناطق محروم و محله‌های دوخواهران و پای قلعه در چندین روز به صورت شبانه و روزانه کردند.

سهرابی گفت: تعدادی از خبرنگاران بسیجی و رسانه‌های نهاوند هم کمک‌هایی را انجام دادند که از همه آن‌ها تشکر ویژه داریم همچنین رسانه‌های نهاوند در سوگ سردار حاج میرزا محمد سلگی به نحو احسن وظیفه خود را انجام دادند در مورد ویروس کرونا هم در فضای رسانه‌ای و تولید محتوا در اطلاع رسانی به مردم تلاش کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.