سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات بلاعوض به مربیان بسکتبال

به مربیان بسکتبال گیلان بخاطر کاهش زیان‌های ناشی از ویروس کرونا کمک‌هزینه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رفیعی، رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: بخاطر تعلیق فعالیت‌های ورزشی و تعطیلی باشگاه‌ها، برای تعدادی از مربیان و کادر هیات بسکتبال استان که فاقد درآمدی غیر از ورزش بسکتبال بودند کمک‌‌هزینه حمایتی پرداخت شد.

 او افزود: همچنین در راستای پیشگیری و خودمراقبتی در برابر ویروس کرونا حدود ۲هزار بسته حمایتی و بهداشتی توسط هیئت بسکتبال با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان توزیع شد.

رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: این بسته‌های حمایتی شامل محلول و مواد ضدعفونی کننده بود و در حومه شهر و مناطق کم برخوردار به نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.

رفیعی از برگزاری جشنواره «بسکتبال در خانه» با هدف ترویج پویش در خانه بمانیم خبر داد و افزود: دختران و پسران بسکتبالیست گیلانی در تمامی رده‌های سنی می‌توانند برای شرکت در مسابقه بسکتبال در خانه تصاویری از تمرینات بسکتبال خود در منزل را به‌مدت حداکثر  ۲ دقیقه برای هیات بسکتبال گیلان ارسال کنند.

او گفت: ادامه مسابقات لیگ استان و همچنین شرکت نمایندگان گیلان در لیگ‌های دسته اول و دوم کشوری را که از بهمن ماه سال گذشته به‌دلیل بارش برف گیلان ناتمام مانده پس از صدور اجازه شورای عالی پیشگیری از کرونا پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/اص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.