سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۹ کارگاه تولید ماسک در استان کرمانشاه

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه از فعالیت ۹ کارگاه تولید ماسک در این استان توسط حوزه‌های خواهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرشته همتی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه گفت : ۹ کارگاه در حوزه‌های خواهر در شهرستان‌های اسلام آباد، گیلانغرب، قصرشیرین، پاوه، کنگاور، جوانرود و دالاهو یک کارگاه و در شهر کرمانشاه ۲ کارگاه راه اندازی شده است که روزانه حداقل ۱۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

او گفت : روزانه ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ بطری مواد ضدعفونی توسط گروه جهادی یکی از پایگاه‌های شهر کرمانشاه با همکاری گروه جهادی برادر و قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تولید و در بین محلات محروم حاشیه شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: با همکاری بسیج سازندگی ۸۵۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های دارای مشکلات اقتصادی توزیع شده است همچنین ۱۱۵ بسته توسط حوزه‌های خواهر به مبالغ ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان جهت کمک به افراد بی بضاعت در شهرستان‌ها تهیه و توزیع شده است.

او از راه اندازی ۱۳ کانال و گروه اطلاع رسانی در فضای مجازی و ارتباط با بسیجیان خبر داد و عنوان کرد: با این اقدام فضایی مناسب جهت بیان راه‌های مقابله با ویروس کرونا، توضیح چگونگی رعایت اصول بهداشتی توسط کارشناسانی از مراکز بهداشت، بیان احادیث، ادعیه و مناجات، ختم صلوات، ختم قرآن و اجرای مسابقات خطبه متقین و احکام ایجاد شده است که در تقویت بعد معنوی و روحیه بسیجیان بی تأثیر نیست.

همتی با بیان اینکه حضور گروه‌های جهادی سازماندهی شده در حوزه‌ها و پایگاه‌ها نقاط قوت بسیج خواهران است، افزود: فعالیت روزانه و شیفتی گروه‌های جهادی در کارگاه‌های راه اندازی شده و نیز در منازل جهت مقابله با ویروس کرونا و حمایت از سلامت مردم بدون هیچ گونه چشم داشتی قابل تقدیر است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین نباید از حضور بسیجیان خواهر فعال در شبکه بهداشت و طرح غربالگری غافل شد.

او از تهیه گوشت نذری، تهیه پد الکلی، صابون مایع و مواد شوینده دیگر و توزیع در سطح محلات توسط پایگاه‌های بسیج خواهران خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.