سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش خرید اینترنتی کالا‌های پرمصرف و محتوا محور

الفت نسب گفت: هم اکنون خرید کالا‌های پرمصرف اینترنتی (سوپرمارکت‌) و کسب و کارهای محتوا محور بیش از سایر خرید‌های اینترنتی است.

رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش خرید‌های اینترنتی در روزهای اخیر به واسطه گسترش کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: هم اکنون خرید کالا‌های پرمصرف اینترنتی (سوپرمارکت‌ها و نیاز روزانه) و کسب و کار محتوا شامل (پخش فیلم، بازی آنلاین و آموزش آنلاین) بیش از سایر خرید‌های اینترنتی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی با اشاره به اینکه در بعضی از این اصناف همچون نیازمندی‌ها و گردشگری رکود بوده است، تصریح کرد: امیدواریم که به زودی روند آن‌ها هم بتواند توسعه یابد.


بیشتر بخوانید: کرونا؛ مردم را به سمت خریدهای مجازی هدایت کرد 


الفت نسب در ادامه گفت: هم اکنون خرید از کسب و کار‌های اینترنتی افزایش کمی داشته است این در حالی است که نمی‌توان یک شبه این انتظار را از مردم داشت که به سمت خریدهای اینترنتی سوق پیدا کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی، گرایش مردم به خرید اینترنتی نیازمند فرهنگ سازی و شناخت قوانین است.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمد‌ها برای پیشگیری از شیوع این ویروس در روز‌های پر رونق کسب وکار‌های خرد در اسفند و اولین ماه سال نو، بسیاری از فعالان تجاری، اصناف و کارگران فصلی را دچار زیان کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.