رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتوگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رونق خریدهای مجازی در روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور فیزیکی مردم برای خرید کالا، استقبال از خریدهای پر مصرف) سوپر مارکتها و کالاهای اساسی) در فضای مجازی بیشتر شده است؛ این در حالی است که در بعضی کالاها همچون کیف و کفش تأثیر چندانی نداشته است.
عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی ادامه داد: فروشگاههای اینترنتی میتواند بیشتر سفارشات مردم را انجام دهد و از رسانهها میخواهیم که این موضوع را بین مردم فرهنگ سازی کنند.
الفت نسب با اشاره به اینکه در ایام عید تقاضا به مراتب در این فروشگاههای اینترنتی بیشتر میشود افزود: این سرویس در این ایام متوقف نمیشود و میتواند روش خوبی برای خریدهای مردم باشد.
عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در ادامه گفت: امروز جلسهای با وزارت صمت داشتیم و اعلام کردیم که فروشگاههای آفلاین هم که در این بین ضربه دیدند بتوانند به این فروشگاههای اینترنتی کمک رسان باشند و بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.
الفت نسب بیان کرد: باید حمایت لازم و زیر ساخت مورد نیاز برای توسعه این بخش فراهم شود تا شاهد افزایش اشتغالزایی و تسریع در خدماترسانی باشیم.
انتهای پیام/