سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به فعالیت اصناف کم ریسک در شهربابک از ۲۳ فروردین

فرماندار شهربابک گفت: اصناف کم ریسک در شهربابک طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا از ۲۳فروردین آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه ستاد بحران کرونا گفت: کلیه واحد‌های صنفی کم ریسک و متوسط می‌توانند طبق مصوبات ستاد بحران کشور و استان از شنبه ۲۳فروردین با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و گرفتن مجوز ازسایت این وزارت خانه‌ها آغاز به کار می‌کنند و لذا در همین رابطه صنوفی که تعهدنامه الکترونیکی خود را دریافت نکردند پلمپ خواهند شد.

او در خصوص تردد‌های ضروری افزود: دامداران و کشاورزان می‌توانند برای انجام امورات ضروری در سطح شهرستان و بین شهرستان‌ها ترد کنند.

قائینی از آزاد بودن تردد همشهریان از ۲۳فروردین در بین شهرستان‌های استان خبرداد و اظهار داشت: تردد بین استان‌ها نیز از ۳۰فروردین ماه اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به مشکلات دامداران درخصوص شیر در شهربابک نیز تاکید کرد: در راستای حل مشکلات دامداران و بحران شیر در شهرستان جلسه‌ای باحضور نماینده دامداران صنعت و معدن و جهاد کشاورزی هرچه سریعتر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شود.

فرماندار شهربابک بیان داشت: عادی‌تر شدن فعالیت‌ها و باز شدن مغازه‌ها دلیل پایان بیماری کرونا نیست، بنابراین همشهریان عزیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بایستی همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و تا جایی که ضرورت ندارد از منزل خارج نشوند.

او از دستگاه‌های متولی فرهنگ درخواست کرد: در این برهه از زمان در بحث مسائل فرهنگی در راستای بالا بردن سطح فرهنگ جامعه در مقابله با ویروس کرونا پویاتر و جدی‌تر ورود نمایند.

بنا بر اعلام ستاد بحران کرونا در شهرستان، برگزاری جشن‌های عمومی نیمه شعبان، ایجاد موکب، پذیرائی شیرینی و شربت و... ممنوع است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.