سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش خبر: قرارداد کولاکوویچ فسخ شده است/ او سه ماه حقوق خود را دریافت نکرده است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد کولاکوویچ را فسخ کرده ایم، البته هنوز به صورت مکتوب و رسمی این اقدام انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درباره وضعیت هدایت تیم ملی ایران گفت: قرارداد ایگور کولاکوویچ را فسخ کرده ایم؛ البته هنوز به صورت مکتوب و رسمی این اقدام انجام نشده، اما با صحبت‌هایی که انجام گرفت  هیچ مشکلی برای فسخ قرارداد وجود ندارد.

او ادامه داد: تمام صلاح فدراسیون در این موضوع رعایت شده است و کولاکوویچ هم تمام موارد مطرح شده را پذیرفته است. با توجه به شرایط کشورمان، فدراسیون هنوز به طور کامل فعالیت خود را آغاز نکرده است و جلسه‌ای در این مورد نداشتیم، پس فعلا هیچ گزینه‌ای در لیست فدراسیون مطرح نیست. انشاالله بعد از اتمام این بحران، به زودی جلسات مربوط تشکیل خواهد شد و به گزینه‌های مورد نظر فکر کنیم؛ تا مقدمات کار انجام شود.

خوش خبر از وضعیت پرداختی فدراسیون والیبال به کولاکوویچ هم گفت: ۲ - ۳ ماه است دستمزد ایشان هنوز در ایران است البته منظور این نیست که ما پرداخت نکردیم؛ ایشان حضور نداشت و به همین دلیل دستمزدش در ایران محفوظ است تا یا خود کولاکوویچ به ایران بیاید و یا ما به طریقی این مبلغ را به حسابش حواله کنیم و انشاالله هیچ مشکل مالی به وجود نخواهد آمد.

سرپرست تیم ملی والیبال، درباره وضعیت رقابت‌های تیم ملی والیبال تصریح کرد: درباره لیگ ملت‌ها آخر ماه آوریل یعنی حدودا بیست روز آینده، تصمیم گیری خواهد شد. قرائن با توجه به شرایطی که در جهان حاکم است و کناره گیری چند تیم سرشناس از این رقابت‌ها، نشان می‌دهد که احتمالا مسابقات لیگ والیبال برگزار نشود؛ که اگر این اتفاق رخ دهد تیم ملی والیبال کشورمان امسال هیچ رویداد دیگری را در پیش نخواهد داشت.

خوش خبر درباره احتمال حضور یک نام ایرانی در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مربی‌های بسیار شایسته‌ای داریم که در حال حاضر صاحب تجربه شدند و سطح بالایی از والیبال دنیا را تجربه کرده اند و خیلی از آن‌ها در رزومه خود موفق بودند، اما در این باره باید فدراسیون تصمیم گیری کند. من نمی‌توانم نظر قاطع بدهم که نام مربی ایرانی در لیست فدراسیون والیبال خواهد بود یا نه؛ چرا که هر نظری تنها یک نظر شخصی است با توجه به این که در این زمینه جلسه‌ای برگزار نکردیم. به محض برگزاری جلسات، اطلاعات کامل، کافی و درست در اختیار علاقه‌مندان والیبال قرار خواهد گرفت.

امیر خوش خبر به وضعیت تیم‌های پایه هم اشاره کرد و افزود: اطلاع دقیقی ندارم چرا که از فروردین ماه تا الان فدراسیون والیبال فعالیت خاصی نداشته است، داورزنی در این زمینه می‌تواند اطلاعات دقیق تری ارائه کند؛ اما تیم‌های جوانان و نوجوانان رویداد‌های مهمی را در پیش داشته است که با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد احتمال برگزاری هم با شک رو به رو است و اگر برگزار نشود در سال آینده به چه شکل برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید : شاکری: مهم‌ترین اتفاق سال ۹۸ حضور در گل گهر بود/ اگر فوتبالیست نمی‌شدم والیبال را ادامه می‌دادم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.