سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ثابت ماند/ بهبودی ۱۰۹ بیمار

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اعلام آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه نوزدهم فروردین ۹۹ مورد جدید به لیست مبتلایان استان بوشهر اضافه نشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۶۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او عنوان کرد: تاکنون ۸۰۷ نمونه به آزمایشگاه تشخیص کرونا ارسال‌ شده است که از این تعداد پاسخ ۷۹۹ مورد به دست ما رسیده است و تا این ساعت تعداد ۱۳۲ نمونه مثبت در استان بوشهر  تأیید شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره تغییر ساعت کار آزمایشگاه کووید ۱۹ گفت: تا پیش‌ از این پاسخ نمونه‌های ارسالی (شب تا صبح) در ساعات اولیه بامداد هر روز را به ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه اعلام و تا ظهر همان روز نیز اطلاع‌رسانی می‌شد، اما با تغییر ساعت کاری آزمایشگاه (صبح تا شب) که به‌منظور حفظ سلامتی همکارانمان صورت گرفته، پاسخ نمونه‌های ارسالی در روز بعد به اطلاع عموم می‌رسد.

دکتر کشمیری افزود: نکته‌ای که موجب نگرانی ما می‌شود توجه نکردن برخی هم استانی‌ها برای پرهیز از حضور در اجتماع و شرکت آنان در مراسم خاک‌سپاری، ختم، جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی است و این موضوع تلاش همگانی برای مقابله با کرونا را با آسیب جدی مواجهه می‌کند.

او خطاب به عموم مردم گفت: همواره معتقد به ارائه آمار شفاف از وضعیت کرونا در استان هستیم و از عموم مردم نیز درخواست داریم با پرهیز از توجه به شایعات در فضای مجازی، اخبار و اطلاع‌رسانی حوزه سلامت به‌ویژه کرونا را تنها از سایت و کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری کنند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.