سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی یازده مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کوار

یازده واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کوار به دلیل رعایت نکردن دستورات بهداشتی و سرپیچی از هشدار کارشناسان بهداشت محیط، تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سپیده عاشوری رئیس مرکز بهداشت کوار گفت: نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان کوار همزمان با شیوع بیماری کووید۱۹ تشدید شده و تیم‌های نظارتی به صورت مستمر فعالیت‌های واحد‌های فعال را پایش می‌کنند و در راستای نظارت بر وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان، یازده واحد متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی تعطیل شد.

او، با اشاره به اینکه بعضی از متصدیان در این شرایط بحرانی به توصیه‌ها و هشدار‌های بازرسان بهداشت توجه نمی‌کنند، بیان کرد:  این روند می‌تواند سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازد و احتمال انتشار و انتقال سطحی و تنفسی ویروس را افزایش دهد.

عاشوری با اشاره به تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی از سوی شبکه بهداشت و با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.