سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور مجازی باغ لاله‌های کرج را از دست ندهید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ۷۰ درصد لاله‌های کاشته شده در باغ گل‌های پارک شهید چمران به گل نشسته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: در مجموع ۳۰۰ هزار پیاز لاله در باغ گل‌های پارک کاشته شده که تا به امروز ۷۰ درصد آن‌ها به گل نشسته اند.

او افزود: منتظریم ظرف چند روز آینده، مابقی لاله‌های کاشته شده هم شکوفا شود تا بتوانیم تور بازدید مجازی از این باغ را برگزار کنیم.

بضاعتى پور گفت: لینک بازدید مجازی از باغ لاله‌های کرج به زودی در شبکه‌های اجتماعی فعال استان قرار داده می‌شود تا تمام البرز نشینان بتوانند در زمانی که در منزل به سر می‌برند و مشغول استراحت هستند، با کلیک بر روی آن به صورت مجازی وارد باغ گل‌ها شده و از زیبایی آن لذت ببرند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: شکوفا شدن این ۳۰۰ هزار لاله که در ۱۶ واریته رنگی در نقاط مختلف باغ کاشته شده اند، زیبایی و طراوت خاصی به این مجموعه داده است.

او گفت: سال گذشته در کنار ۲۰۰ هزار لاله کاشته شده در این باغ از گونه‌های دیگری از گل‌ها همچون شب بو و بنفشه نیز استفاده شده بود، ولی امسال با توجه به افزایش ۱۰۰ هزار تایی پیاز لاله‌ها نیازی به کاشت سایر گونه‌ها احساس نشد.

بضاعتی پور افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش حضور مردم در مکان‌های عمومی، به نظر نمی‌رسد تا پایان عمر گل این لاله‌ها در‌های باغ گل‌های کرج به روی علاقه‌مندان باز شود.

انتهاى پیام/خ/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.