سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱):

روزانه ۶۰۰ نفر در ایستگاه‌های راه‌آهن سمنان تب‌سنجی می‌شوند

فرشاد زادخور گفت: روزانه ۶۰۰ نفر در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن استان سمنان تب سنجی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشاد زادخور مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با اشاره به کاهش چشمگیر سفر‌های ریلی در ایام نوروز گفت: این کاهش به سبب شیوع کرونا در سراسر کشور ایجادشده و تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن این منطقه اجرایی شد.

او بابیان اینکه روزانه ۶۰۰ نفر در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال‌شرق (۱) در داخل استان سمنان تب سنجی می‌شوند، افزود: این تب سنجی برای تمام مسافران ورودی و خروجی به‌صورت ۲۴ ساعته در حال اجرا است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) بابیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی از قطارها، کوپه‌ها، راهرو‌های قطار نیز به‌صورت روزانه انجام می‌شود، افزود: ایستگاه‌های راه‌آهن نیز در این راستا روزانه ضدعفونی می‌شوند.

زادخور با اشاره به اینکه ضدعفونی مساجد، سرویس‌های بهداشتی، صندلی‌ها و غیره در تمام ایستگاه‌ها بعد از هر نوبت ورود و خروج برای مسافران قطار بعدی پاک‌سازی انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش محقق شده و این در حالی است که خدمات راه‌آهن کاهش نداشته است.

او افزود: کارکنان اداری راه‌آهن شمال شرق (۱) یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند و درمجموع روزانه یک هزار نیروی عملیاتی به‌صورت نوبتی در حال خدمت‌رسانی به مسافران در ایستگاه‌های راه‌آهن این منطقه هستند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با تأکید بر اینکه بلیت‌های کنسلی بدون کسر جرایم معمول تأمین مالی شده و مبلغ آن‌ها به افراد بازگردانی شده است، تصریح کرد: ساماندهی ناوگان‌هایی که به سبب شیوع کرونا و کاهش سفر‌ها متوقف شدند در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با شکست این ویروس منحوس آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.